Happy holiday!

Hi. Assalamualaikum!

First thing aku nak wish Happy holiday. So yeah. *tutup muka* Ok hai. Lama tak berblog dan menaip. Biasa lah cuti ni duduk rumah membesarkan bontot je. Tulah kerjanya.
Balik pada topik. Ha hari ni topik apa ya? *jari teluntuk di kepala* *ping Yes dah dapat idea. Okay idea apakah itu? Mesti ramai yang tertanya-tanya. Eh ramai ke? Ye mungkin tak ramai, mungkin ada dalam dua tiga orang. Ye kemungkinan...

Topik pada kali ini ialah cuti-cuti.
Yeah aku dah boleh nampak kauorang semua dah bersorak keriangan sebab "cuti"
Masing-masing mempunyai rancangan untuk pergi kemana-mana. Tak pun duduk terperap kat rumah macam aku. Memang membosankan. Tapi itulah realiti. Busy dengan wedding. Eh, bukan aku yang kahwin tapi saudara yang kahwin. Hehe aku? In shaa Allah ada rezeki, ada lah nanti.
Selamat pengantin baru bagi pasangan yang baru berkahwin terutama Abang Danial dan Kak Ziera.

Cuti ni cuti jugak. Tahun depan aku dah nak SPM. Senior tu. Takde perasaan betul lah aku ni. Hehe
Ibarat kata mereka kita enjoy dulu. Jangan nak enjoy sangat lah kan. Eh tapi memang kena enjoy pun. Ada macam keling tak aku taip? Tak kan!!

Kita lupakan itu semua. Now aku tengah fikir, manakan destinasi untuk holiday kali ini. Ibu ayah, please bawak along jauh-jauh macam dulu. Jauh lah sangat kan. Konon nak lari dari Malaysia. Amboi kau Nisa, dimana bumi dipijak, di situ langit dijunjung. Jangan sampai lupa asal usul kita.

*PING* Eh handphone berbunyi menandakan ada pesanan. Wah ayat BM aku! Okay hampanya bila dari Maxis. Maxis memang setia dengan penggunanya. Tapi itulah.... Takkan maxis je nak bagi text je.
Okay lah sampai sini jelah.

Happy holiday guys!