Salam Ramdhan Al-Mubarak

Assalamualaikum kepada pembaca yang setia menemani aku. 



Di sini saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan.
Semoga Bulan Ramadhan kali ini penuh makna dan penuh rahmat. Amin.
Happy fasting to all Muslim :)

Salam Ramadhan kali ini dah tak macam dulu. Berkumpul ramai-ramai menikmati juadah bersama keluarga besar. Makin lama makin sikit di meja makan itu. Biasalah hal dunia dan akhirat kena sama rata. Kerja kerja, ibadah ibadah juga. Alhamdulilah aku faham semua ini dan aku faham kenapa jadi macam ini. Semoga bulan Ramadhan kali ini diberkati. Amin. Aku rindu dulu. Dan sekarang aku akan selalu teringat kenangan dulu ketika berbuka puasa beramai-ramai. Rindu yang teramat. Sekarang aku makin sibuk dan tiada masa untuk post entry. Aku harap pengunjung blog aku setia membaca lagi. Terima kasih kalian.


Assalamualaikum dan selamat tinggal. Salam terakhir yang penuh kerinduan.
Salam Ramadhan.