Beribu Kemaafan.


Assalamualaikum. Salam diberi penuh kerinduaan dan kasih sayang.

Maaf. Aku sorokkan blog buat seketika. Dan sekarang saya mampu meng-update kisah dongeng ini.
Aku mampu tersenyum dan tersenyum dengan keadaan semasa. Aku tak mampu untuk bersuara. Hanya kata maaf yang aku dapat ucapkan dengan senyuman yang manis. Ikhlas dalam hati tidak pernah terlintas untuk menyakiti sesiapa. Mohon kerjasama semua. Senyumanku masih terukir dan sangat jelas. Aku tak mampu nak menyorok apa apa lagi. Moga hati terus tabah. InsyaAllah. Terima kasih, assalamualaikum dan Moga berjumpa lagi. Dan post yang sebelum ini telah pun aku buang, mulakan hidup baru. Tiada persengketaan, tiada kedukaan malah bermusuhan. Inilah post yang baru sebagai Nur Anisah anak kepada dua orang yang penyayang iaitu Puan Aney dan Encik Shahrin. Terima kasih ya Allah.

Mohon maaf sekali lagi kepada pengunjung yang mengunjungi blog, sesungguhnya kemalasan aku sudah sampai tahap maksima semenjak dua menjak ini. Harap maklum. Moga kau tabah ya hati.

Salam kemaafan, Nisa Shahrin.